10.000 swing challenge 2.0

Chtěli jste to, máte to mít. Repete naší první výzvy. Pro ty, co to jedou poprvý, i pro vás, co si to chcete dát znova. Akorát trošku těžší.
10.000 swing challenge 2.0

Váš úkol: 10 000 swingů za měsíc

Pravidlo #1

Pokud nevíte, co je swing a jak se správně technicky cvičí, není tahle výzva pro vás.

Praktický pointy:

1. Výzva je na 4 týdny

Pokud začnete zejtra, skončíte za 4 týdny. Pokud začnete za týden, skončíte za 4 týdny ode dne začátku. Jasný? Nesnažte se to stihnout do konce ledna, každej den hraje roli.

2. Jak těžkou kouli vybrat

Vemte si na to spíš něco lehčího. V lednu Radar cvičil s 24kg, Lucie s 16kg. A dá se říct, že máme něco naswingováno. Je to masivní workload. První dny se to nezdá, ale vaše tělo a dlaně dostanou čočku.

16-24kg pro pány, 8-16kg pro dámy. Pokud si nejste jistí, go lighter.

Jedete výzvu podruhý?

Máme dvě varianty, jak k ní přistoupit:

a) Swingujte se stejnou váhou, ale tentokrát jednoruč
Pokud nemáte zkušenost s jednoručním swingem, zkuste spíše variantu B.

b) Swingujte s těžší koulí
Doporučujeme skok o 4-8kg. Opět - pokud si nejste jisti, vykašlete se na ego a vemte si tu lehčí. 

3. Vaše kůže pozná středověk - starejte se o ni

Vaše dlaně dostanou pounding. Nesvírejte madlo křečovitě, spíš volnějc. Nechcete si hoblovat kůži u kořene prstů. Zahákněte madlo koule do konečků.Večer dlaně namočte do horký vody, pemzou odrbejte mozoly, na noc namazat. Pokud si třetí den servete kůži, končíte.

Tip pro všechny, kdo jako Lucie přepálí start a servou si kůži:Vemte starý ponožky, nejlíp ty sportovní, co mají elastickej vršek. Ten ustřihněte, navlíkněte a jste good to go. Kouli svíráte v konečcích prstů.

Rukavice NE.



4. Protokol - jak si to rozvrhnout?

Je několik cest, jak to pojmout. Já pojedu GTG, tj menší část práce několikrát denně. Lucie bude mít dva 10min bloky za den, ve kterých bude dělat něco mezi 100-200 swings v každým.

Dá se to cvičit ve 20min blocích nebo i půlhodinových. Anebo jako originální 10.000 swing workout od Dana Johna.

Kdo to chce mít jó vyvážený, stáhne si tenhle tahák, s ním chybu neuděláte.




5. Jak s dalším tréninkem?

Pokud nevíte, co děláte, nedoporučuju k tomu cvičit nic jinýho. Nezdá se to, ale únava se bude akumulovat. Pokud k tomu chcete cvičit něco dalšího, omezte posterior heavy work (dřepy vzadu, goodmorningy, pozvedy), omezte high-rep work. Go lighter, soustřeďte se na techniku.

6. K čemu to celý je?

Není to "get fit fast" výzva. Není to fat loss protokol. Není to "new year, new me" bullshit. Kvůli tomuhle to nedělejte a zůstaňte u standard tréninku.

Je to cesta, jak si za 4 týdny zlepšit swing. Zlepšíte posterior power, zlepšíte flexibilitu, vytvoříte si se swingem love/hate relationship. A nahlídnete dovnitř. Hluboko a ne vždycky to bude hezkej pohled. Je to strukturovanej způsob, jak něco udělat 10.000x a líp to pochopit. Udělat si vlastní zkušenost. 

Takže pokud vám jde o tohle, pojďte do toho. Nezapomeňte s náma sdílet svůj progres na sociálních sítích! Mustr pro Instagram stories najdete třeba tady