CO?

Tato základní varianta dřepu na jedný noze je zaměřená na rozvoj síly a mobility dolních končetin. Mimo to je cestou k lepší rovnováze a vyrovnání stranových rozdílů.

PROČ?

Ať už jezdíte na skejtu, bruslích, chodíte rádi po slacklajně nebo vás baví třeba horský tůry, díky silným chodidlům a stabilnějším kolenům, který vám ABL zaručí, si budete ve všem jistější a ještě k tomu budete vypadat skvěle!

Na co si dát bacha?

  • položte chodidlo celou plochou na zem
  • cestou dolů držte rovná záda
  • koleno držte ve směru špičky
  • cestu dolů brzdíte - představte si, že chcete stojnou nohu přitahovat k hrudníku 
  • jemně se dotkněte kolenem země - jako by pod ním byl tenký led
  • v horní pozici propněte koleno
  • zatněte zadek a zpevněte břicho 
  • dýchejte silově 
Fotka autora.

ŽELEZNÁ ENCYKLOPEDIE

Související články

TUŇÁKOVÝ POKE

TUŇÁKOVÝ POKE

Havaj u vás doma! Tentokrát vám přinášíme recept na původem havajský jídlo - poke bowl. Je to fotogenický, je to fitness a je to hlavně strašně dobrý. Bohužel je to ale mnohdy dost drahý, tak se pojďme podívat na domácí verzi, která vás pravděpodobně vyjde trochu levnějc.

LOPATKOVÝ KLIK: Lopatky tak hustý, že by se daly krájet

LOPATKOVÝ KLIK: Lopatky tak hustý, že by se daly krájet

Nadstavba k jídlu

Nadstavba k jídlu

Doplňky stravy by měly být… doplňky. Pokud do svého těla vpravujete jen různě barevné prášky a kapsle, tak si možná zaděláte na zajímavý víkend, ale zdravé to nebude, ať jsou to fitness prášky, nebo zábavné prášky. Ať jsou to ty nebo ty, základ je kvalitní jídlo, dostatek odpočinku a čisté vody