COTTAGOVÝ LÍVANCE S JABLEČNÝM ROZVAREM

Variací na lívance je mraky. O týhle nám řekl Malej Ondra a po osobní zkušenosti musíme uznat, že ten chlapec ví, co je dobrý.  Ingredience můžete upravit podle toho, jak moc fitness chcete bejt. 


Pro dva žrouty budete potřebovat:

Na lívance:

  • 1 cottage
  • 2 vajíčka
  • půl hrnku mletejch vloček nebo špaldový mouky (TIP: dejte čtvrt hrnku mouky a čtvrt vloček, nejlepší kombo)
  • půl lžičky prášku do pečiva
  • 2 lžičky medu (nebo erythritol, jestli to chcete víc lowcarb)
  • špetku soli
  • kokosák
  • vanilkový aroma (ale nemusí bejt)

Na rozvar:

  • jablka (množství zvolte podle toho, kolik rozvaru chcete, dá se pak dotlačit i samotnej, že ano)
  • skořice
  • javoráč (nebo erythritol, pokud nechcete prasit)

Postup:

Začněte rozvarem, bude vám trvat dýl. Pokud ho nechcete a máte lepší nápad, s čím si lívance dát, směle tenhle odstavec přeskočte.

Na pánvičce nebo v rendlíku roztopte kokosák a kydněte na něj nakrájený jabka. Zasypte je skořicí a zakápněte javoráčem. Vařte na mírnym plameni, ať se nepřipálí. Až jabka změknou a trochu se jakoby rozblemcaj, jste u cíle. 

Jdem na lívance.

Vemte mísu. Do ní prdněte cottage, vajíčka, med, mouku s vločkama, špetku soli, kypřící prášek a pár kapek vanilkovýho aroma.  Pořádně to promíchejte.

Těsto smažte na kokosáku a lívance dělejte spíš menší, budou dost křehký. 

K hotovým lívancům přidejte rozvar, fajnšmekři ještě smetanovej bílej jogurt nebo zakysanou smetanu. A přece se nebudem žinýrovat, pokropte to ještě tim javoráčem, šup.

Koukejte to sníst ještě teplý. #mňamdpč

Fotka autora.

Mondra

Související články

SPLIT SQUAT: energy drink pro vaše půlky

SPLIT SQUAT: energy drink pro vaše půlky

Královské reggae - part III.

Královské reggae - part III.

Nic neni nekonečný a ani téma regenerace neni výjimkou. Díky předchozím dvěma článkům jste vybudovali celkem dobrý základy, ale pojďme si dát radši ještě jednu část.

Musíte a nesmíte cvičit pořád to samý

Pro zobrazení článku je potřeba se přihlásit.

Musíte a nesmíte cvičit pořád to samý

Pokud cvičíte podle dobrého tréninkového programu, tak svého trenéra politujte, neměl to vůbec lehké. Připravováním všech tréninkových programů se prolínají dva stejně důležité principy, které si navzájem kompletně odporují. Takový jin a jang pro tabulky a svaly.