CO?

Buduje pružnou a houževnatou páteř a taky flexbilitu všeho, co není vidět v zrcadle: lýtek, zadní strany stehen, hýždí a svalů kolem páteře.

PROČ?

Silná, flexibilní záda a zadní strana stehen jsou důležitými prvky v prevenci zranění. Zároveň vás jen tak nerozhodí kdejaké neohrabané ohnutí se pro cokoliv na zemi.

Na co si dát bacha?

  • chodidla přiražte k sobě
  • kolena držte propnutá
  • uvolněte ramena
  • páteř ohýbejte obratel po obratli - chcete se rolovat jako tapeta ke zdi
  • do poslední chvíle držte podsazenou pánev
  • nechcete se dole koulí dotknout země
  • cesta dolů je pomalá, cesta nahoru ještě pomalejší
  • opatrně s váhou, přidávejte postupně a pomalu

Chcete mít takhle pružnou páteř?

V programu RUKE A NOHE vás naučíme mimo jiný i tenhle skvělej cvik!

Fotka autora.

ŽELEZNÁ ENCYKLOPEDIE

Související články

TUŇÁKOVÝ POKE

TUŇÁKOVÝ POKE

Havaj u vás doma! Tentokrát vám přinášíme recept na původem havajský jídlo - poke bowl. Je to fotogenický, je to fitness a je to hlavně strašně dobrý. Bohužel je to ale mnohdy dost drahý, tak se pojďme podívat na domácí verzi, která vás pravděpodobně vyjde trochu levnějc.

LOPATKOVÝ KLIK: Lopatky tak hustý, že by se daly krájet

LOPATKOVÝ KLIK: Lopatky tak hustý, že by se daly krájet

Nadstavba k jídlu

Nadstavba k jídlu

Doplňky stravy by měly být… doplňky. Pokud do svého těla vpravujete jen různě barevné prášky a kapsle, tak si možná zaděláte na zajímavý víkend, ale zdravé to nebude, ať jsou to fitness prášky, nebo zábavné prášky. Ať jsou to ty nebo ty, základ je kvalitní jídlo, dostatek odpočinku a čisté vody