LOSOS S CITRONEM, ZÁZVOREM A ČESNEKEM

K tomuhle receptu nám sama autorka řekla: "Pokud byste z mýho repertoáru měli zkusit jednu věc, pak to je rozhodně tohle." No tak my to teda zkusíme. Zkusíte to taky?


Ingredience (pro dva žrouty):

  • 300g lososa
  • ½ citronu, na plátky
  • ¼ pomeranče, na plátky
  • 1 stroužek česneku, na plátky
  • kousek čerstvého zázvoru, oloupaný a na plátky
  • kopr
  • bílé víno
  • sůl a pepř

Postup:

Vyrobíme si podtácek z alobalu a položíme na něj osušený filet. Rybu osolíme, opepříme, okořeníme po libosti koprem (můžem klidně sušený), poklademe plátky česneku a zázvoru a nahoru naaranžujeme citron a pomeranč. Do “podtácku” přidáme něco suchého bílého vína - stačí jen trochu, aby se nám tam měla z čeho dělat pára. Doporučuju nelít tam nějakej shit, ale ideálně něco, čím si pak s chutí přiťuknete, až si budete pochutnávat na hotovým jídle.

Teď přijde ta trochu tricky část - celý to neprodyšně zabalíme do dalšího, většího kusu alobalu, kterej doporučuju mít umístěnej pod rybou ještě předtím, než ni začnete cokoli vršit. Ideální stav je nechat uvnitř dostatečně velkou vzduchovou kapsu, ale zároveň nemít v obalu žádný díry. Jestliže to umíte sofistikovaněji a víc eko, tak vám samozřejmě nic nebrání.

Lososa pečem v předehřátý troubě na 220° zhruba 20-25 minut.

Nejlíp chutná asi s vařeným bramborem (makra dole počítají se 150g na porci) a salátem, ale fantazii se meze nekladou.

Makra na 1 porci: bílkoviny 35g, sacharidy 28g, tuky 18g

Fotka autora.

Petra

Související články

SPLIT SQUAT: energy drink pro vaše půlky

SPLIT SQUAT: energy drink pro vaše půlky

Královské reggae - part III.

Královské reggae - part III.

Nic neni nekonečný a ani téma regenerace neni výjimkou. Díky předchozím dvěma článkům jste vybudovali celkem dobrý základy, ale pojďme si dát radši ještě jednu část.

Musíte a nesmíte cvičit pořád to samý

Pro zobrazení článku je potřeba se přihlásit.

Musíte a nesmíte cvičit pořád to samý

Pokud cvičíte podle dobrého tréninkového programu, tak svého trenéra politujte, neměl to vůbec lehké. Připravováním všech tréninkových programů se prolínají dva stejně důležité principy, které si navzájem kompletně odporují. Takový jin a jang pro tabulky a svaly.