Naučte se pořádně dejchat!

Dýchání není jen prostá výměna kyslíku a oxidu uhličitého. Může být také procesem poznávání kontroly dechu a síly. Krokodýlí neboli brániční dýchání zaktivuje vaši bránici, pánevní dno a břišní svaly.
Naučte se pořádně dejchat!

Pomůže vám se uvolnit (to se docela hodí před náročným pracovním pohovorem nebo žádostí o ruku drahé polovičky), sníží hladinu kortizolu a s ním spojený stres. Pozitivně ovlivňuje správné držení těla, stabilizuje bederní páteř, pomůže od bolesti a vaší úroveň síly zvýší na LEVEL 10!

Bránice je sval, taková příčka, mezi hrudníkem a břichem. Tenhle sval sice v zrcadle neuvidíte a na plovárně s ním díru do světa taky neuděláte, ale je to hned po srdci druhý nejdůležitější sval v těle. A jako každý jiný sval je třeba ho trénovat, jinak ochabne a vy s ním

JAK SE TO CVIČÍ?​​​​​

  • Lehněte si na zem.
  • Ruce dejte před sebe, jedna dlaň na podlahu a druhá dlaň na ruku pod ní.
  • Opřete čelo o hřbet ruky a uvolněte se.
  • Začněte plynule dýchat nosem.
  • Není třeba naplnit plíce k prasknutí, 60 % je tak akorát.
  • Nadechněte se dolů do břicha tak, že s ním zatlačíte do země.
  • Roztahujte břicho a spodní žebra do stran.
  • S nádechem zvedněte i bederní část.
  • Představte si ve svém břiše balónek a ten rovnoměrně nafukujte do všech stran.
  • Dýchejte v klidu, rovnoměrně, žádný stres a extrém.

Cože? A to je jako vše? Ano, to je vše! Trénujte 10 minut každý den a za týden dejte vědět. 

undefined