Overnight kašice

Dělá vám ráno problém vůbec vstát a oblíknout se, natož si ještě připravit snídani? Tuhle fermentovanou kaši si připravíte dopředu a můžete ji mít v lednici ready klidně tejden. Navíc vám poděkujou bakterie ve vašem trávicim traktu, kterýmu fermentovaný věci prospívaj.


Ingredience:

  • 1 hrnek jemných ovesných vloček
  • 1 hrnek vlažný vody (klidně trochu míň, záleží, jak hustou kaši máte rádi)
  • špetka skořice a vanilky
  • na dochucení ovoce nebo oříšky dle libosti

Postup:

Lehčí recept už z nás asi nedostanete. Tak pojďme na to.

Vločky nasypeme do misky, zalijeme vodou (nebo mlíkem nebo kefírem – zkuste různý varianty, všechny jsou super!). Misku přiklopte talířkem a nechte stát na lince v pokojový teplotě, minimálně 2 hodiny, ideálně přes noc. Ráno pak už jen servírujte s tim, co máte rádi.

Kaši vlastně není třeba doslazovat, protože fermentací se sacharidy štěpí na jednodušší, a dostanou tak sladší chuť. K finálnímu dochucení doporučujeme skořici, vanilku a ovoce, který máte po ruce.

Už zfermentovaná kaše vám v lednici vydrží i 5–7 dní, takže si můžete připravit snídaně do práce (nebo potréninkový svačiny) na celej tejden.

MAKRA FINALOWA: 

15g bílkovin

65g sacharidů

9g tuku

Fotka autora.

Karol

Související články

TUŇÁKOVÝ POKE

TUŇÁKOVÝ POKE

Havaj u vás doma! Tentokrát vám přinášíme recept na původem havajský jídlo - poke bowl. Je to fotogenický, je to fitness a je to hlavně strašně dobrý. Bohužel je to ale mnohdy dost drahý, tak se pojďme podívat na domácí verzi, která vás pravděpodobně vyjde trochu levnějc.

LOPATKOVÝ KLIK: Lopatky tak hustý, že by se daly krájet

LOPATKOVÝ KLIK: Lopatky tak hustý, že by se daly krájet

Nadstavba k jídlu

Nadstavba k jídlu

Doplňky stravy by měly být… doplňky. Pokud do svého těla vpravujete jen různě barevné prášky a kapsle, tak si možná zaděláte na zajímavý víkend, ale zdravé to nebude, ať jsou to fitness prášky, nebo zábavné prášky. Ať jsou to ty nebo ty, základ je kvalitní jídlo, dostatek odpočinku a čisté vody