Škvarky a velikost 36 jdou dohromady!

Chcete vědět, kdo je ta cizí paní vlevo a proč snědla Lucii?

Škvarky a velikost 36 jdou dohromady!
CO SE OD LUCIE DOZVÍTE?
Kdo je ta paní vlevo a proč snědla Lucii?
Jak jí a cvičí slečna vpravo?
Je nutný držet režim 24/7?

Ta cizí paní vlevo na fotce jsem já v roce 2018. Ráda bych napsala, že teď vypadám spíš jako ta holka vpravo, ale to taky není úplně pravda, většinou nemám full on make-up ani vysoký štekle. Poslední dva roky se mi ale daří držet na velikosti 36, i přes moji nehynoucí lásku ke škvarkům a mekáči. 

Občas se mě někdo zeptá, „jak jsem to udělala”, případně „co má teda cvičit a jíst”. Většinou je odkazuju na Kouli, teď se to pokusím trošku rozvést - možná se v tom někdo z vás najde, dostane potřebný odpovědi a třeba i motivaci.

PIONÝRKA SLEPÝCH ULIČEK

S genetikou jsem to trochu prohrála. Ačkoli je mamka vysoká a štíhlá, moje tělo si zapomnělo tuhle informaci převzít. A tak jsem si v podstatě od puberty prošla všema možnýma experimentama, který byly více či méně úspěšný (akorát že vůbec). Do fitka jsem šla jednou a u první návštěvy to i skončilo, protože jsem absolutně netušila, co tam mám dělat.

Taky jsem vždycky měla zakořeněnou představu, že jako holka musím teda dělat hlavně cardio a jíst jen nízkotučný věci. Případně nejíst prakticky nic - to bylo vůbec bezva období! Jedla jsem 1000 kcal denně, přišla jsem sice o dost kil, to jo, ale taky o menstruaci a spoustu vlasů. 

Ze cvičení (jestli tomu tak můžu říkat) jsem zkusila spinning, poskakování na trampolínách (lol) a přiznávám, že jsem měla i období s Jillian Michaels. Ach jo. 
Smysl života, vesmíru a vůbec mi dala až Koule, konkrétně Amazing, kterej mě naučil všechno, co potřebujete vědět, abyste nějak rozumně vypadali, byli zdraví a zároveň žili normální život bez vážení jídla, počítání kalorií a podobnejch otravností. 

ČÍM VÍC SVALU MÁŠ, TÍM VÍC TOHO MŮŽEŠ SNÍST

To jsem řekla hodě zjednodušeně, ale nejsem trenér, tak si to můžu dovolit. 
Škoda, že mi to nikdo neřekl dřív, nemusela jsem mít výčitky pokaždý, když jsem si dala „něco, co bys teda ale spíš neměla, Luci”.  Během Amazingu jsem pochopila, že je důležitý VĚDĚT, CO do sebe dávám a KOLIK toho je

Dlouhej příběh krátce - jezte kvalitní suroviny, talíř si stavte kolem bílkovin, ke každýmu jídlu si přidejte zeleninu (ke zmrzlině nemusíte, to by byl už přehnanej hrot). Nevnímejte jídlo v kontextu dne, ale spíš týdne. Jezte to, co vám chutná, nenuťte se do nesmyslů, nekupujte náhražky aka předražený šejky od věhlasnejch influencerek. 

A hlavně - neřiďte svůj život jídlem, přece si nechcete kazit jednu z nejpříjemnějších činností. :)

TRÉNOVAT JE PRO MĚ PŘIROZENÝ STEJNĚ, JAKO SI RÁNO VYČISTIT ZUBY

Trénuju 5x týdně, pondělí až pátek, i kdyby byla apokalypsa. „Nemám čas” je bullshit. Fakt je, věřte mi.

Máte moc práce? Hele, to máme všichni. Na sobě mám vyzkoušený, že jsem po tréninku produktivnější, navíc mi nic jinýho tak efektivně nevyčistí hlavu. Plus takovýto vítězství sama nad sebou, kdy vidíte, jak se postupně zlepšujete, je nenahraditelnej pocit, kor pro ty z nás, co pracujou hlavou a často se zpětná vazba na naše úsilí dostaví až časem. Po tréninku máte instantní feedback, že jste hustý. Motivaci si každej musí najít sám v sobě, nikdo jinej to za vás neudělá, ani ten nejlepší trenér na světě. 

A co teda cvičit? Musí to dávat smysl. Investujte do schopnýho trenéra, kterej má potřebný penzum znalostí a zkušeností. Vlasy si taky nestříháte sami, ale svěříte je kadeřnici. Tak si říkám, že vaše tělo si zaslouží stejnou, ne-li lepší péči, dává to smysl? 

„TAK HLAVNĚ AŤ TI TO CO NEJDÝL VYDRŽÍ!”

Tohle asi slyšel každej, kdo nějak výrazně zhubnul. Klíčem je, aby to „co nejdýl” trvalo napořád. A já věřím tomu, že když víte, jak to všechno funguje, stane se pro vás i přirozenej i „zdravější” lifestyle. Dávám do uvozovek, aby byl prostor pro drobná zaškobrtnutí. Protože ty jsou úplně normální. Taky mám dny, kdy jsem jako kyselina a potřebuju kilo zmrzliny a hořký kaštany a dupetky a zapít to proseccem. A taky mám dny, kdy nejím skoro vůbec. A dny (noci), kdy toho vypiju víc, než by dáma měla. Taky ale (teď už konečně) vím, jak se nahodit zpátky. 
A když se ztratíte - není lepší zapnout google maps a nechat se přesně znavigovat než štrachat ve starejch vydáních map a snažit se zorientovat?
Tohle je pro mě trénink v Kouli - ty lidi vědí, co dělají a předají vám všechny informace, který potřebujete.

Kdo chce tohle všechno zkoncentrovaný do časově nejefektivnějšího úseku, ať maže do Amazingu.

Buď teď do A6 nebo v září do A12. Je to drahý? Na první pohled jo, je. Ale já jsem teda v životě vyhodila mnohem víc peněz za větší nesmysly než osobní spokojenost.