Split squat: energy drink pro vaše půlky

Split squat: energy drink pro vaše půlky

CO?

Split squat, chcete-li rozdělenej dřep, je vlastně takovej výpad na místě a jde o rozhodně nejsnazší jednostrannou variantou dřepu, kterou zabijete několik much jednou ranou. Svaly dolní poloviny jednak posílíte, druhak protáhnete a vychytáte případný asymetrie.

PROČ?

Správným provedením vrátíte život vašim hýždím a chodidlům a připravíte se na všechny náročnější varianty rozdělených dřepů a dřepů na jedné noze. V běžným životě využijete benefity rozdělenejch dřepů při všech aktivitách, kdy zatěžujete víc jednu nohu, což je vlastně pořád. Chůze, běh, kolo, míčový a raketový sporty...

NA CO SI DÁT BACHA?

  • pánev a hrudník držte v rovině - jako, když stojíte
  • špičky směřují vpřed - představte si, že máte běžky
  • cestu dolů brzděte - kolenem stlačujete imaginární pružinu
  • jemný dotyk kolenem země - jako by pod vámi byl beton
  • pro lepší rovnováhu zatlačte nohama víc do země
  • patu zadní nohy držte pořád nad zemí
  • v horní pozici propněte obě kolena
  • dýchejte silově 

undefined