Swing: Tisíc much jednou koulí

.

Swing: Tisíc much jednou koulí

CO?

Swing je balistický cvik s kettlebellem. Základ všech kvalitních silově kondičních programů s nejlepším poměrem cena/výkon co do času, který do něj investujete a škály benefitů, které vám přinese. Zhoupnete kettlebell mezi nohy a vystřelíte pánví do úrovně hrudníku. Ostře, dynamicky. Díky vyosení těžiště kettlebellu od madla se s ním dá skvěle “houpat” a díky dostatečnému švihu i 20kg koule zatáhne víc jak 100kg činka - protože síla rovná se hmotnost krát akcelerace.

PROČ?

Při swingu zlepšujete všechno. Posilujete svaly středu těla, dýchací svaly, svaly zádového řetězce (všechny svaly vzadu na vás), sílu úchopu, budujete výbušnost, pracovní kapacitu a učíte se co nejrychleji přejít z uvolnění do tenze. Swing má přenos do většiny sportovních disciplín. Bude se vám lépe skákat, zvednete/hodíte víckrát větší břemeno, budete rychleji běhat a svedete skákat, zvedat/házet břemena a běhat déle. Zároveň poslouží swingy skvěle na pálení tuku, posilování kardiovaskulárního systému a taky vás efektivně zbaví bolesti zad.

NA CO SI DÁT BACHA?

Hlídejte si precizní načasování a správnou práci se zpevňováním. Swing je hodný sluha a zlý pán - umí spravovat i ty nejpochroumanější záda a z zborcených starců dělá mladé jinochy, ale pokud cvičíte podle fotek z časopisu, můžete si záda odstřelit. Nebojte, u nás vás to naučíme správně. 

undefined