CO?

Trup máte v úhlu cca 30 stupňů vůči podlaze, pakujete rameno, zvedáte propnutou ruku palcem ke stropu. Dá se to dělat jednoruč (doporučujeme kvůli stranovým dysbalancím) nebo obouruč.

Cílem cviku je aktivace spodních trapézů.

PROČ?

Uvolníte horní trapézy, naučíte lopatky, jak se mají chovat, zbavíte se bolavých ramen a získáte solidní základ pro zvedání železa. Pokud Trap3 ještě něděláte, měli byste začít, vaše ramena nám můžou poslat děkovný dopisy pozdějc.

Na co si dát bacha?

  • neprohýbejte se v bedrech - nádechem zpevněte břicho
  • ramena jdržte zapakovaná - stahujte je od uší
  • hlavu vytahujte dopředu
  • cesta dolů je 3x pomalejší než cesta nahoru 
  • maximálně se soustřeďte na provedení
Fotka autora.

ŽELEZNÁ ENCYKLOPEDIE

Související články

TUŇÁKOVÝ POKE

TUŇÁKOVÝ POKE

Havaj u vás doma! Tentokrát vám přinášíme recept na původem havajský jídlo - poke bowl. Je to fotogenický, je to fitness a je to hlavně strašně dobrý. Bohužel je to ale mnohdy dost drahý, tak se pojďme podívat na domácí verzi, která vás pravděpodobně vyjde trochu levnějc.

LOPATKOVÝ KLIK: Lopatky tak hustý, že by se daly krájet

LOPATKOVÝ KLIK: Lopatky tak hustý, že by se daly krájet

Nadstavba k jídlu

Nadstavba k jídlu

Doplňky stravy by měly být… doplňky. Pokud do svého těla vpravujete jen různě barevné prášky a kapsle, tak si možná zaděláte na zajímavý víkend, ale zdravé to nebude, ať jsou to fitness prášky, nebo zábavné prášky. Ať jsou to ty nebo ty, základ je kvalitní jídlo, dostatek odpočinku a čisté vody