Volejte trenérovi: Jak na rozcvičky?

Věděli jste, že rozcvička a protahování jsou dvě různý věci?


Proč a jak byste se měli rozcvičovat?

Rozebrali jsme strečink, mobilitu, aktivační a korektivní drilly, pohybový hry nebo rozcvičovací série před silovým tréninkem.

A taky poradíme, co rozhodně nedělat. 

Fotka autora.

KOULÍ PODCAST

Související články

SPLIT SQUAT: energy drink pro vaše půlky

SPLIT SQUAT: energy drink pro vaše půlky

Královské reggae - part III.

Královské reggae - part III.

Nic neni nekonečný a ani téma regenerace neni výjimkou. Díky předchozím dvěma článkům jste vybudovali celkem dobrý základy, ale pojďme si dát radši ještě jednu část.

Musíte a nesmíte cvičit pořád to samý

Pro zobrazení článku je potřeba se přihlásit.

Musíte a nesmíte cvičit pořád to samý

Pokud cvičíte podle dobrého tréninkového programu, tak svého trenéra politujte, neměl to vůbec lehké. Připravováním všech tréninkových programů se prolínají dva stejně důležité principy, které si navzájem kompletně odporují. Takový jin a jang pro tabulky a svaly.