Vysněná postava i o Vánocích? Není to sci-fi. Tento zázrak vám ji pomůže do

Pokud Železnou Kouli sledujete už nějakej pátek, pravděpodobně vám došlo, že jde o vtip. Vás ostatní zklameme. Žádnej zázrak nemáme. Každopádně téma diety o Vánocích je věčné a v tomto článku se na problematiku pohybu a stravování během konce roku podíváme tak, jak to máme rádi. Selským rozumem.
Vysněná postava i o Vánocích? Není to sci-fi. Tento zázrak vám ji pomůže do

Kapr nebo řízek, bramborovej salát, tuny cukroví, vánočky, chlast, kur..y a chlebíčky. To vše neodmyslitelně patří k vánočním svátkům a oslavám nového roku. A ne jednou. Dojídání zbytků po Štědrém dni, návštěvy, které nechtěně doplní naše zásoby a se kterými si prostě musíte připít, večery strávené u pohádek s mísou cukroví na klíně. Jestli se v tom nevidíte, tak buď lžete sami sobě nebo jste divný.

NO TAK TO JE ZAS CELÁ ROČNÍ DŘINA V PRD..I!

Jo i ne. Je dost pravděpodobný, že o Vánocích váš denní výdej energie bude menší, než její příjem. Pokud se však jindy během roku snažíte hýbat, jíst, pít, spát dobře a dopřejete si kvalitního odpočinku, pak se velice pravděpodobně nemusíte ničeho bát. Možná vám váha skočí o pár kilo nahoru. Po návratu do vašeho běžného režimu se to srovná. Trust me. Jednoduše řečeno je důležité, co děláte od nového roku do vánoc a ne od vánoc do silvestra. Od 24. prosince do 1. ledna je to 9 dní. 9 dní z 365. To vás asi úplně nezabije a jestli na to kašlete i během roku, tak už vůbec ne a pánbůh s vámi.

SVÁTKY KLIDU A MÍRU…

…to nejsou, to je jasný. Shánění a balení dárků, cestování za příbuznými, pečení, vaření, telefonáty od všech kolem, zdobení stromečku a fasády vašeho domu. Prostě stres, kterej tomu všemu, co jsme už psali, úplně nepomáhá. Tady se hodí asi jediná rada. Plánujte dopředu. Rozvrhněte si povinnosti, tak ať si vychutnáte, co jste uvařili, pokocháte tím, co jste nazdobili, pokecáte a užijete si radost z nadílky od Ježíška.

ALE JÁ CHCI A CHCI A CHCI BEJT FIT!

Jsou mezi námi tací, kterým problémy, které v tomto článku popisujeme, můžou připadat úsměvný. Lidé pracující v integrovaném záchranném systému, lékaři, ale taky boxeři a MMA zápasníci, které čekají zápasy na galavečerech 30. prosince a musí splnit požadovaný váhový limit. Resketp jim všem!

Pokud tak moc chcete, tak pravděpodobně víte, co dělat a hlavně, co nedělat. Jestli však jen z pozice obyčejného smrtelníka hledáte cestu k tomu, jak mít o chlup zdravější Vánoce, tady je pár tipů.

1. JÍDLO Z KVALITNÍCH SUROVIN

Domácí utlučené máslo, vajíčka, majonéza, zelenina od farmáře a maso od řezníka. Není to raketová věda, ale zaručí vám to, že vaše jídlo bude tak nějak chutnat líp a pravděpodobně toho ani neuděláte takovej kotel.

2. POHYB

Nikde není napsaný, že musíte být od Štědrýho dne do novýho roku přibitý ke gauči. Jděte na procházku po každém jídle. Zacvičte si. Nemusí to bejt dvouhodinovej hardcore. Ráno se rozhýbejte, před obědem si dejte pár silovejch cviků, zalezte si a odpoledne zapracujte na mobilitě. Jestli nevíte, o čem mluvím, skočte na hithit.com/mam_koule a kupte si náš online koučink, co má koule. Tam zjistíte víc. Nebo běžte na několik kratších procházek během dne. To taky funguje.

3. PŘERUŠOVANÝ PŮST

Jestli se nestíháte během dne hýbat, tak si den líp naplánujte. Jestli jste líný plánovat, ale chcete i tak svůj denní příjem korigovat, zkuste přerušovanej půst. Je to easy. Den má 24 hodin. Osm hodin z toho většina z nás prospí. U zbylých 16 hodin si stanovte časový okno, během kterýho budete jíst. Nemusí to bejt nějakej brutál. Osm hodin na jídlo je oukej. V 11 dopoledne se nasnídáte a v 7 večer navečeříte a konec. Váš půst bude trvat krásných 16 hodin.

4. CHCETE MÍT SUPERZDRAVÝ VÁNOCE? VAŘTE PODLE INSTAFITNESSÁKŮ!

Ne, to nedělejte. Fakt.

Co popřát závěrem? Snad jen, abyste se z toho neposrali, našli chvilku klidu v téhle podivné době, dali blízkým vědět, že je máte rádi a vtrhli do nového roku s chutí. Jestli teda tento rok vůbec skončí…

A tomuhle tématu jsme se věnovali i v jedný epizodě našeho Koulího podcastu! Link tady: lnky.in/koulipodcast 

undefined