Tréninkový program

Ruke a nohe - Ninja

Trénink s vlastní vahou. Zvolte, pokud uděláte pár pistolí (dřepy na jedné noze) na každou nohu. Jestli nejste nováčci v silovém tréninku, berte tenhle level!

  • Síla
  • Mobilita
  • 13 týdnů

Co se v programu naučíte?

Páteří programu jsou základní cviky s vlastní vahou (kliky, rozdělené dřepy a tak). Všechno jsme přizpůsobili začátečnické úrovni, nemusíte se bát, že byste něco nezvládali. Za ty roky jsme udělali z tisíců lemer sportovce, není důvod, abyste vy byli výjimkou!

Krom síly se zaměříme na kloubní mobilitu. Dále budete pracovat na síle a stabilitě v širokém rozsahu pohybu, nebudou chybět lokomoce a taky základní přechody mezi pozicemi, které budeme v návazných programech řetězit do složitějších sekvencí.

Co od toho můžete čekat?

Naučíte se dýchat, posílíte střed těla, rozhýbete kyčle, páteř a ramena a budete se cítit skvěle.

Posílení svalového středu

Stabilita a rovnováha

Zlepšení mobility

Budování svalů a ztráta tuku

"Po půl roce v onlinu říkám, že kdyby to cvičil Svarta, tak to džampne jak nic."

Honza Kotara (Honza odcvičil 21 týdnů první verze Online koučinku, pokud se ptáte, kde jsme vzali recenzi na něco, co spouštíme dneska...)

"Koulí onlajn neslibuje zázraky do druhého dne a nemožné na počkání - a právě proto je to tak dobrý. Naučí vás to cvičit, abyste u pravidelného pohybu už zůstali."

Honza Kotara (Jo, druhej testimonial je taky od Honzy, ale víc jich zatim nemáme, no. Musíte se do toho vrhnout sami a napsat nám, jak je to skvělý, ať to sem můžem dát. Dík.)

Průběh programu

1. týden: Přípravná fáze
Projdeme základy, abyste měli později na čem stavět. Budeme se věnovat dýchání, svalové tenzi, stabilitě, základní mobilitě a lokomocím.


2.-5. týden: Technická příprava
Cvičit budete základní progrese všech cviků a budete se soustředit především na kvalitu provedení. To je klíč k hladkému průběhu druhé poloviny programu.

6.-13. týden: Silová příprava
V šestém týdnu trochu šlápnem na plyn. Přidáme počty opakování v sérii, vrhneme se na náročnější varianty lokomocí a rozhejbem vás jak nikdy předtím!


Kam potom?
Budete si moct zvolit těžší úroveň stejného programu, jít do návazného programu, nebo si vybrat některý z programů s vybavením (třeba Koule a kruhe).


ČASTÉ OTÁZKY

Jaké potřebuju náčiní?

Program se jmenuje Ruke a nohe. Máte ruke a nohe? Metr a půl podlahy? Tak máte všechno.

Jak dlouho trvá jeden trénink?

Trénink byste měli stihnout odcvičit do 60 minut.

mám dotaz k programu nebo konkrétním cvikům. koho se můžu zeptat?

Součástí Online koučinku je i podpůrná skupina na Facebooku, kde každý den najdete trenéra a taky další spolucvičence.

Kolikrát týdně se cvičí?

Tréninky jsou třikrát týdně. Záleží přitom jenom na vás, v který den nebo hodinu si je odcvičíte.

můžu cvičit souběžně dva programy?

Jednotlivé programy kombinovat nejde. Každý je napsaný tak, aby stál sám o sobě.

Je to jako kdybyste si v restauraci objednali steak a k tomu jako přílohu svíčkovou. Možný to je, ale bude vám špatně.

nebude to na mě moc (těžký nebo lehký)?

Každý program má několik obtížností. Vyberete si přesně tu, která vám vyhovuje.

Proč se to jmenuje ruke a nohe?

Nejlepší fóry jsou ty vysvětlovaný, co?

DALŠÍ TRÉNINKOVÉ PROGRAMY

Ruke a nohe - Padawan

Ruke a nohe - Padawan

Tréninkový program s vlastní vahou. Začátečnická úroveň - zvolte, pokud neuděláte technicky správný klik. Pokud nevíte, co je technicky správný klik, zvolte tuto úroveň.

Ruke a nohe - Sokolík

Ruke a nohe - Sokolík

Trénink s vlastní vahou. Pokročilá úroveň - zvolte, uděláte-li kolem 10 technicky precizních kliků. Pokud jste tak nějak průměrně v kondici, je tenhle level pro vás.